Monday, September 20, 2010

Something about me

What could I say about me? I'm knitting since I was six and this was my first and beloved passion, but I love all those creative stuffs such as decoupage, beading, stencil, felting... And, above all, I adore stitching! Unfortunately, I'm not so skilled in crochet but I'll do my best, I promise!
...and, last but not least, I'm getting crazy for cooking: my risotto, a unique temptation! Let's try, if you want! I'll post my recipe asap, I promise.
Meanswhile... this is me! I was in South England, two years ago. Wonderful place. Hope to go back, somewhen...
Che cosa posso dire di me? Sferruzzo da quando avevo 6 anni ed è stata la mia prima grande passione, ma mi piacciono tutte le cose creative come il decoupage, il beading, lo stencil... E poi, soprattutto, adoro ricamare! Sfortunatamente ho un po' di problemi con l'uncinetto, ma cercherò di fare del mio meglio, prometto!
...ah, dimenticavo! cucinare mi fa impazzire e dicono che sia anche bravina, soprattutto con i risotti! 
Ah, questa sono io! Ero in South England, 2 anni fa. Posto incredibile. Spero di tornare, prima o poi...

No comments:

Post a Comment